Povestea Carmen Pop

carmen define studioDupa aproape douazeci de ani de cariera in televiziune, producator al unore dintre cele mai de succes show-uri tv “Surprize, Surprize”, “Cei mai iubiti romani”, etc.) Carmen Pop s-a simtit atrasa de creatia vestimentara, dupa cum declara chiar ea: „Ceva mocnea in mine de cand taiam rochiile mamei. Aveam atata inspiratie, atatea modele, idei si materiale in cap. Intuiam dinainte urmatorul trend fara sa am vreo informative sau conexiune cu cei din domeniu, incat am zis, gata, acest hobby cu care cochetez de ceva timp trebuie sa-si ocupe locul in viata mea! Si uite asa a inceput povestea, cu rabdare si pasiune, mi-am format o echipa perfecta cu care lucrez si care-mi intelege stilul si capriciile, echipa fara de care eu nu as fi putut face nimic azi.”

A descoperit taine ale styling-ului la Milano in cadrul Institutului Marangoni, si a reusit alaturi de echipa Galateca sa creeze unicul concept “Montparnasse”, un stil orginal in care IA este ridicata la rang de regina, asa cum ii sade bine in zilele noastre, concept preluat pe I.C.R. si expus mai apoi peste hotare.
In prezent detine trei marci proprii de design vestimentar Define Studio, Feel Free si MiniMe. Pentru cei mici a creat singurul atelier de design vestimentar pentru copii, sub numele “Printesa Papiota”.
Define Studio este pe piata inca din anul 2012, iar in prezent produsele se gasesc in galeriile Cocor, pe site-urile online Ikoonic.com si „We Love Couture”, incepand din aceasta primavara, cu colectia proprie „Feel Free”.

Targetul si misiunea Define Studio pe acest an este de intra pe piata de retail pentru consumatorii cu venituri medii si peste medie, in special familii tinere cu copii, cu brandul MiniMe.

In brandul MiniMe sunt creatii dedicate mamicilor si copiilor, care pot fi purtate de mama si fiica sau mama si fiu+fiica la ocazii si evenimente deosebite din sanul familiei sau in fiecare zi, facand din ea astfel o zi speciala.

Define Studio a avut de-a lungul anilor colaborari si cu lumea artistica, doua repere importate au fost reizarea si conceptul costumelor piesei „o scrisoare pierduta” pusa in scena la teatrul Masca, precum si trei zesoane de „dansez pentru tine”, celebrul show al ProTv-ului.

Brand ambasadorul pentru marca MiniMe este Mihaela Cernea Craioveanu, o personalitate publica particulara, cu o imagine impecabila, actuala, nonconformista si totodata familista convinsa.